مقالات

آیا می‌دانید تلویزیون جی پلاس ساخت کدام کشور است؟

تلویزیون-جی-پلاس-ساخت-کجاست

در بازار انواع مختلفی از تلویزیون‌ها وجود دارند و هریک از ویژگی‌های خاص خود برخوردار هستند. برند جی پلاس هم یکی از برندهای موجود در بازار ایران می‌باشد که در ساختار تلویزیون‌های خود از قطعات با کیفیت و تکنولوژی‌های جدید استفاده می‌کند. آیا در تلویزیون‌های جی پلاس از پنل های باکیفیتی استفاده شده است؟ به نظر شما قطعات این دستگاه ساخت کدام کشور است؟ لازم به ذکر است این برند دارای تاریخچه‌ی درخشانی می‌باشد و باعث شده تا در میان مصرف کنندگان بسیار محبوب باشد، اگر به دنبال این هستید که تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست با ما در این مقاله همراه باشید.

آشنایی با برند جی پلاس

شرکت گلدیران طی چند سال نمایندگی برند ال جی را بر عهده داشت. با توجه به رضایت مصرف کنندگان شرکت گلدیران به تولید برند جی پلاس اقدام نمود. امروزه برندهای معتبر دنیا برای ساخت محصولات خود، از قطعات برندهای متفرقه استفاده می‌کنند. در این صورت تمرکز از روی فناوری‌های هزینه بر برداشته شده و بیشتر بر روی تأمین نیازهای کاربر خواهد بود. لازم به ذکر است برند جی پلاس یک برند ایرانی می‌باشد. برند جی پلاس با برند‌های دیگر مانند اسنوا و دوو و سام در حال رقابت است، ما در مقاله‌ی دیگر به مقایسه تلویزیون اسنوا با جی پلاس پرداخته ایم.

آشنایی-با-برند-جی-پلاس

تلویزیون های جی پلاس ساخت کجاست؟

برای بسیاری از خریداران علاوه بر کیفیت و قیمت، شرکت سازنده‌ی تلویزیون از اهمیت بالایی برخوردار است. در پاسخ به این سؤال که جی پلاس ساخت کجاست باید خدمت شما گفت تلویزیون‌های جی پلاس ایرانی هستند و دارای گارانتی معتبر شرکت گلدیران می‌باشند. برند جی پلاس تصمیم دارد در آینده به صورت بین المللی تولیدات خود را گسترش دهد. با به کار گیری امکانات و تکنولوژی جدید در تلویزیون‌های با کیفیت خود توانسته اند نیازهای کاربران را تأمین کنند. برند جی پلاس با سابقه‌ی ۳۰ ساله از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار است.

تنوع در ساخت تلویزیون‌های جی پلاس

در حال حاضر تلویزیون‌های جی پلاس در بازار جزو پرفروش ترین تلویزیون های ایرانی هستند. علاوه بر ظاهر از نظر رنگ، طراحی قاب و پایه یا یکدیگر متفاوت هستند. برند جی پلاس تلویزیون‌های متنوعی با امکانات و قابلیت‌های متفاوت روانه بازار کرده است. تلویزیون‌های برند جی پلاس در سایزهای مختلف ۳۲ اینچ تا ۸۵ اینچ، انواع مدل‌های معمولی و هوشمند، در کیفیت تصویرهای متفاوت HD، Full HD و Ultra HD-4K در بازار تولید و عرضه می‌شوند. اگر تفاوت 4k و full hd را نمی‌دانید در مقاله‌ی دیگر ما مطالعه کنید. تنوع بالای محصولات جی پلاس باعث شده تا خریداران بتوانند با توجه به علاقه و نیازهایشان تلویزیون مناسب خود را انتخاب کنند.

جی-پلاس-ساخت-کجاست

قطعات تلویزیون جی پلاس ساخت کجا هستند؟

در قسمت بالا به این موضوع پرداختیم که تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست، در این قسمت به کشور سازنده‌ی قطعات جی پلاس می‌پردازیم. برند جی پلاس با استفاده از ماشین آلات پیشرفته تمامی قطعات خود را تولید می‌کند، قطعات این تلویزیون‌ها چینی بوده و در ایران مونتاژ می‌شوند. از مزیت‌های تلویزیون جی پلاس دسترسی راحت به قطعات آن است. این برند از گارانتی معتبر شرکت گلدیران برخوردار است. بنابراین لازم نیست نگران باشید زیرا در صورت خرابی امکان تعویض و تعمیر تمامی قطعات تلویزیون‌های جی پلاس وجود دارد.

پنل تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست؟

شرکت تولید کننده‌ی تلویزیون جی پلاس با استفاده از پنل‌های پیشرفته خط تولید تلویزیون‌های ایرانی خود را تقویت کرده است. با وجود پنل‌های باکیفیت A+ در تلویزیون‌های جی پلاس میزان سوختگی پیکسل‌های نمایشگر کاهش یافته است. با این پنل‌ها شما می‌توانید تصاویر را در ابعاد کاملاً مناسب و در زوایای مختلف مشاهده کنید. از ویژگی‌های تکنولوژی QLED، بالا بردن کیفیت تصویر تلویزیون می‌باشد و نمایشگر میلیاردها رنگ را ارائه می‌دهد.

پنل-تلویزیون-جی-پلاس-ساخت-کجاست

تکنولوژی به کار رفته در ساخت تلویزیون جی پلاس

برند جی پلاس با به کار گیری تکنولوژی روز دنیا در ساخت تلویزیون‌های خود در بین کاربران از محبوبیت خاصی برخوردار است. از فناوری به کار رفته در این دستگاه می‌توان به تکنولوژی صفحه‌ی  QLED، سیستم عامل اندروید و پنل باکیفیت آن اشاره کرد. با وجود سیستم عامل اندروید در این برند از تلویزیون، اتصال به اینترنت در تلویزیون‌های جی پلاس امکان پذیر می باشد. شما این امکان را دارید تا انواع برنامه‌ها و بازی‌ها را بر روی تلویزیون خود نصب کنید. سایت‌های متفاوتی وجود دارند که می‌توانید مقاله‌ها، فیلم‌ها و سریال‌های موردعلاقه‌ی خود را در آن‌ها مشاهده کنید. از دیگر فناوری‌های این برند از تلویزیون قابلیت ضبط برنامه روی حافظه‌ی خارجی، امکان اتصال هدفون به بلوتوث تلویزیون، قابلیت تایم شیفت، امکان اتصال موبایل به تلویزیون می‌باشند. اگر نمی‌دانید time shift چیست در مقاله‌ی دیگر ما با قابلیت تایم شیفت یا ماشین زمان بیشتر آشنا شوید.

حرف آخر

در این مقاله به این موضوع که تلویزیون جی پلاس ساخت کجاست پرداختیم و با شرکت پشتیبانی آن یعنی شرکت گلدیران آشنا شدیم. تلویزیون‌های جی پلاس از سیستم اندروید، پنل‌های باکیفیت و صفحه نمایش QLED برخوردار است. با سیستم عامل اندروید امکان وب گردی، نصب انواع برنامه‌ها و بازی‌ها را فراهم می‌کند. با وجود پنل با کیفیت و صفحه نمایش QLED این تلویزیون تصاویر را در ابعاد متناسب با بهترین کیفیت از زوایای مختلف نمایش می‌دهد.

سؤالات متداول

تلویزیون جی پلاس ساخت کدام کشور است؟

تلویزیون جی پلاس از تولیدات داخلی هستند و با گارانتی شرکت گلدیران در بازار ایران موجود می‌باشند.

برند جی پلاس یا چه برندهایی در حال رقابت می‌باشد؟

برند جی پلاس با برندهای سام، اسنوا و دوو در حال رقابت است.

15 دیدگاه در “آیا می‌دانید تلویزیون جی پلاس ساخت کدام کشور است؟

  1. حسن گفت:

    سلام، دوستان این تلویزیون کاملا ایرانی است، تمام قطعات ساخت مهندسین نخبه کشور عزیزمان است، و از نظر کیفیت، با ال جی و سامسونگ، چنان تفاوت ندارد، ضمن اینکه از قیمت مناسبی هم برخوردار است.

  2. رامین گفت:

    یک پراید ۳۰ سال داره تولید میشه من یک پراید وانت گرفتم از کمپانی صفر موتورش صدای غیره عادی میده باید از کار و زندگیم بزنم ببرم گارانتی ،
    اینه تولید و نظارت ، امید وارم توی محصولات دیگه پیشرفت کرده باشیم

  3. آقا رضا گفت:

    من ۳سال استفاده میکنم راضیم بد نیست

  4. moslem گفت:

    از کی تا حالا کشوری که مونتاژ می کنه شده تولید کننده پس از این به بعد اپل هم چینیه چون تو چین مونتاژ می شه

  5. خودم و خودت گفت:

    کلا ساخت چینوفسکی خب

  6. نیما سیفی گفت:

    باسلام محصولات جی پلاس واقعا کیفیت عالی دارند من موبایل تلویزیون و یخچال و لباسشویی ایکس بلو شو امیدوارم همیشه موفق باشید

  7. ارش گفت:

    قطعات چینی این برند کیفیت ان را پایین اورده

  8. رسول گفت:

    سلام ،وقتی قطعات چین ساخته میشه یعنی جنس ،چینیه
    مایی که ۴۰ سال پیش خودمون تلویزیون تولید میکردیم ومیساختیم،،فکر نکنم که جنس چینی رو مونتاژ بکنیم خیلی هنر کرده باشیم ،،اونم با اینهمه نخبه و کاربلد

  9. مملی گفت:

    تو این دور و زمونه کلمه‌ made in معنی سر هم کردن قطعات رو میده . دنیا چقدر داره تغییر میکنه ها . بهتره کلمات هم به روز بشن مثلا به جای این واژه کلمه نزدیک ترشو بزارن که قبلا هم رایج بود made in و زیرش هم بین المللی یا همون international

  10. مجید الهی گفت:

    ایران همچنان مونتاژ می کند

    1. محمد گفت:

      مونتاژ کردن قطعات چینی که هنر حساب نمیشه

  11. علی گفت:

    این تلویزیونها مونتاژ ایرانه نه تولید ایران.
    من ترجیح میدم تلویزیون خارجی بگیرم تا تلویزیون مونتاژ ایران.

  12. علیرضا کاظمی گفت:

    جنس ایرانی همچون خودروی ایرانی

  13. . گفت:

    مونتاژ کاریه.واقعا برا کشورم متاسفم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *