مقالات

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی چیست؟ کدام لباسشویی ایرانی بهتر است؟

بهترین-ماشین-لباسشویی-ایرانی

ماشین لباسشویی از آن دسته از وسایلی است که شما تقریباً طی 10 سال آینده قرار نیست آن را عوض کنید؛ به همین دلیل قبل از خرید باید به‌طور دقیق مدل‌های ایرانی را زیرورو کنید تا از انتخابتان راضی باشید بنابراین ما بهترین ماشین لباسشویی ایرانی را از نگاه کسانی که خریداری کرده و مصرف می‌کنند بررسی کرده‌ایم. اول باید در نظر داشته باشید که برای خرید ماشین لباسشویی چه مقدار می‌خواهید هزینه کنید و همچنین مبلغ ماشین لباس‌شویی‌ها (در انواع کیفیت و کارایی) متفاوت است.

مواردی که قبل از انتخاب ماشین لباسشویی ایرانی باید مدنظر داشت

  • توجه به ظرفیت لباسشویی : یک (خانواده ۳ نفره به ۷ کیلوگرم) ، ( لباسشویی ۶ کیلویی برای خانواده یک یا دو نفره ) ، ( خانواده 4 تا 6 نفره با ظرفیت 8 کیلوگرم) ، ( ظرفیت 10 کیلوگرم برای خانواده‌های بین ۶ تا ۱۰ نفر) مناسب است و توصیه می‌شود.
  • انتخاب نوع لباسشویی: انواع گوناگون دارد که شامل ماشین لباسشویی دوقلو، ماشین لباسشویی درب از جلو، درب از بالا، نیمه اتوماتیک و …
  • بررسی قیمت: بودجه‌ای که شما دارید نقش مهمی در انتخابتان دارد، حتماً به برند و کیفیت محصول هم توجه کنید؛ البته هزینه آب و برق و انرژی را فراموش نکنید.
  • خدمات پس از فروش: گارانتی محصول یکی از پارامترهای مهم ماشین لباسشویی ایرانی خوب می‌باشد. هیچ‌کس دوست ندارد محصولی که خریداری می‌کند به مرور زمان خراب شود. شما به هر دلیلی به تعمیر، سرویس یا تعویض نیاز دارید، حتماً توجه داشته باشید در توضیحات خرید این محصول گارانتی نیز شامل آن باشد.
  • موجود بودن کالا در بازار: ممکن است بعضی از محصولات در بازار موجود نباشند یا تعداد آن‌ها محدود باشد راجب شرایط محصول موردنظر خود در بازار اطمینان حاصل را کسب کنید.
  • به نظر کاربران توجه کنید: معمولاً شرکت‌ها در تبلیغات خود ادعاهای بسیار دارند. یکی از راه حل ها بررسی نظرات مصرف کنندگان می‌باشد. چه کسی بهتر از خود مصرف کننده‌ی محصول می‌تواند بگوید که از محصول خود راضی است و ارزش مبلغش را دارد یا نه ؟ بنابراین حتماً به بخش نظرات بروید و نظرات را بخوانید.
  • توجه به ابعاد لباسشویی: اول باید فضای مناسبی را برای نگهداری این محصول پیدا و مشخص کنید؛ برای مثال برای خانه‌هایی در اندازه‌ی کوچک از ماشین لباسشویی‌هایی در سطح ابتدایی و کوچک‌تر استفاده کنید؛ هنگام بررسی راهنمای خرید ماشین لباسشویی ، ابعاد ماشین لباسشویی ایرانی را فراموش نکنید.

ماشین لباسشویی ایرانی چه مارکی بخرم؟

کنجکاوی‌های بسیاری درمورد برندهای خوب ماشین لباسشویی درایران وجود دارد. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که ماشین لباسشویی ایرانی چی بخرم؟ بعضی از افراد موقع خرید و انتخاب ماشین لباسشویی به علت بودجه کمتر و یا سایر موارد به سراغ خرید بهترین ماشین لباسشویی ایرانی در بازار می‌روند.

ماشین-لباسشویی-ایرانی-چی-خوبه

ماشین لباسشویی ایرانی چه مارکی خوبه؟

لوازم خانگی از مهم‌ترین صنعت بشمار می‌آید که در ایران بسیار پیشرفت کرده و دلیل آن وارد کردن ماشین آلات جدید و استفاده از قطعاتی است که دارای استاندارد اروپا هستند و همچنین به علت وجود کارخانه‌های خصوصی می‌باشد. در ادامه به این موضوع می‌پردازیم که “کدام ماشین لباسشویی ایرانی بهتره؟” با ما همراه باشید.

برای تمیز کردن ماشین لباسشویی این مقاله را حتما بخوانید.

معرفی بهترین ماشین لباسشویی‌های ایرانی

  • ماشین لباسشویی ایرانی پاکشوما
  • ماشین لباسشویی ایرانی دوو
  • ماشین لباسشویی ایرانی آبسال
  • ماشین لباسشویی ایرانی بست
  • ماشین لباسشویی ایرانی ایکس ویژن
  • ماشین لباسشویی ایرانی تی سی ال
  • ماشین لباسشویی ایرانی اسنوا
  • ماشین لباسشویی ایرانی جی پلاس

در پاسخ به این سؤال که “ماشین لباسشویی ایرانی چی بخرم؟” در ادامه 2 تا از پرفروش‌ترین محصولات هر برند ماشین لباسشویی ایرانی خوب را به شما معرفی می‌کنیم.

برای بالا بردن عمر لباسشویی خود مقاله افزایش طول عمر ماشین لباسشویی را مطالعه کنید.

ماشین لباسشویی ایرانی پاکشوما

احتمالاً نام این برند به گوشتان خورده باشد، به یکی از برترین تولید کنندگان لوازم برقی در خاورمیانه تبدیل شده است. ماشین لباسشویی پاکشوما برندی است که در سال 1354 در ایران تأسیس شد که از بهترین‌ها به حساب می‌آید و در ایران بسیار محبوب و پرفروش است.

قیمت ماشین لباسشویی ایرانی پاکشوما

محصولات پاکشوما قیمت مناسبی دارند، لباسشویی پاکشوما با توجه به نیازهای مختلف، لباسشویی‌ها را با امکانات و مبلغ‌های متنوع، روانه بازار و تولید می‌کند. این لباسشویی در دو نوع درب از بالا و درب جلو تولید می‌شود که نوع درب از بالای آن امکانات و قیمت کم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تری دارند. بازه‌ی قیمتی این برند در دی‌ماه سال ۱۴۰۱ از ۷ میلیون تا ۲۲ میلیون می‌باشد.

ماشین لباسشویی‌های پرفروش پاکشوما

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TFU-94408 ظرفیت ۹ کیلوگرم

لباسشویی پاکشوما مدل TFB-96401 ظرفیت ۹ کیلوگرم

• گارانتی ۱۸ ماهه پاک سرویس

بهترین-ماشین-لباسشویی-ایرانی-پاکشوما

ماشین لباسشویی ایرانی دوو

 با توجه به سبک زندگی، نیازها و به‌کارگیری تکنولوژی؛ خلق یک زندگی بهتر روی خواهد داد. ماشین لباسشویی دوو در راستای طراحی و تولید بهترین لوازم خانگی، این ارزش‌ها را به کار گرفته است تا محصولات و خدمات بر بهبود مستمر زندگی متمرکز شود .

لباسشویی‌های پرفروش دوو

ماشین لباسشویی دوو مدل DWK-9000S ظرفیت ۹ کیلوگرم

لباسشویی دوو مدل DWK-9000C ظرفیت ۹ کیلوگرم

قیمت ماشین لباسشویی دوو : بازه‌ی قیمتی این برند در دی‌ماه سال ۱۴۰۱ از ۱۱ میلیون تا ۱۸میلیون می‌باشد.

گارانتی لباسشویی ایرانی دوو

محصولات ماشین لباسشویی دوو شامل گارانتی 24 ماهه انتخاب سرویس می‌باشد که این گارانتی از پشتیبانی بسیار خوبی برخوردار است.

بهترین-ماشین-لباسشویی-ایرانی-دوو

ماشین لباسشویی ایرانی آبسال

ماشین لباسشویی‌ها دارای تنوع بالای برنامه و امکانات زیادی هستند که آن‌ها را در جایگاه مناسبی ازنظر محبوبیت و رضایت مصرف‌کنندگان قرار داده است. شرکت آبسال تولیدکننده ایرانی محصولات لوازم‌خانگی به‌خصوص لباسشویی است که امروزه ماشین لباسشویی آبسال جای خود را در بسیاری از خانه‌های ایرانیان پیدا کرده است.

پرفروش‌ترین های برند آبسال

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7012 ظرفیت ۷ کیلوگرم

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN6210 ظرفیت ۶ کیلوگرم

قیمت ماشین لباسشویی آبسال

بازه‌ی قیمتی این برند در دی‌ماه سال ۱۴۰۱ از ۶ میلیون تا ۸ میلیون می‌باشد.

شرکت آبسال گارانتی ۲۴ ماهه در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

بهترین-ماشین-لباسشویی-ایرانی-آبسال

ماشین لباسشویی ایرانی بست

کشور سازنده باکیفیت محصول ارتباط مستقیم دارد، پس مهم است که قبل از خرید هر محصول کشور سازنده آن را بدانیم. این برند محصولات خود را در ایران تولید می‌کند. ماشین لباسشویی بست یکی از ماشین لباسشویی‌های خوب ایرانی است که در ادامه به پرفروش ترین محصولات آن اشاره میکنیم.

پرفروش‌ترین های برند بست

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-7133 ظرفیت ۷ کیلوگرم

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-7122 ظرفیت ۷ کیلوگرم

قیمت ماشین لباسشویی بست : بازه‌ی قیمتی این برند در دی‌ماه سال ۱۴۰۱ از ۲ میلیون تا ۱۰ میلیون می‌باشد.

کارشناسان شرکت انتخاب سرویس برای این محصول گارانتی ۲۴ ماهه فراهم ساخته اند.

بهترین-ماشین-لباسشویی-ایرانی-بست

ماشین لباسشویی ایرانی ایکس ویژن

برند ایکس ویژن زمانی که فعالیت خود درزمینهٔ لوازم خانگی را آغاز کرد. به مرور زمان با خط تولیدی گسترده‌تر و تولید لوازم خانگی متعدد تر از جمله ماشین لباسشویی بخش زیادی از بازار را به خود اختصاص داد. در حال حاضر ماشین لباسشویی ایکس ویژن یکی از بهترین ماشین لباسشویی‌های ایرانی موجود در بازار می‌باشد

محصولات پرفروش برند ایکس ویژن

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TM94-AWBL/ASBL ظرفیت ۹ کیلوگرم

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TE62-AW/AS ظرفیت ۶ کیلوگرم

قیمت ماشین لباسشویی ایکس ویژن

بازه‌ی قیمتی این برند در دی‌ماه سال ۱۴۰۱ از ۸ میلیون تا ۱۳ میلیون

این محصول شامل گارانتی ۲۴ ماهه توسط شرکت مادیران می٬‌باشد.

بهترین-ماشین-لباسشویی-ایرانی-ایکس-ویژن

ماشین لباسشویی ایرانی تی سی ال

برند تی سی ال با سابقه نزدیک به نیم قرن متمرکز بر تولید محصولات متنوع خانگی ازجمله ماشین لباسشویی می‌باشد که بر اساس بروزترین فناوری‌ها، طراحی شده‌اند. ماشین لباسشویی تی سی ال یکی ازبیصدا ترین ماشین لباسشویی ها در بین برندهای ایرانی می‌باشد.

محصولات پرفروش برند تی سی ال

ماشین لباسشویی تی سی ال مدل G82-AW/AS ظرفیت ۸ کیلوگرم

قیمت ماشین لباسشویی تی سی ال

بازه‌ی قیمتی این برند در دی‌ماه سال ۱۴۰۱ از ۹ میلیون تا ۱۵ میلیون

این محصول شامل گارانتی ۲۴ ماهه توسط شرکت ما‌دیران می‌باشد.

بهترین-ماشین-لباسشویی-ایرانی-تی-سی-ال

ماشین لباسشویی ایرانی اسنوا

نمی‌توانید نام برند اسنوا را فراموش کنید، کارخانه اسنوا در سال 1384 تأسیس شده است، می‌توان گفت تمامی محصولات برند اسنوا از تولیدات ملی هستند؛ یکی از بهترین ماشین لباسشویی‌های ایران ماشین لباسشویی اسنوا می‌باشد.

قیمت ماشین لباسشویی اسنوا

بازه‌ی قیمتی این برند در دی‌ماه سال ۱۴۰۱ از ۳ میلیون تا ۱۸میلیون می‌باشد.

پرفروش‌ترین محصولات برند اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM 84508 ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84606 ظرفیت ۸ کیلوگرم

برای این محصول شرکت انتخاب سرویس گارانتی ۲۴ ماهه قرار داده است.

مقاله پیشنهادی: بررسی کیفیت محصولات اسنوا

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی اسنوا

ماشین لباسشویی ایرانی جی پلاس

ماشین لباسشویی جی پلاس ساخت شرکت گلدیران است، این دستگاه علاوه بر مقاومت و کیفیت بالا، امکانات و ویژگی‌‌های زیادی دارند.

قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس

با توجه به برنامه‌های شست‌وشو و فناوری های پیشرفته و پرکاربرد، طراحی بسیار زیبا و حرفه‌ای، قیمت مناسبی نسبت به کیفیت بالای آن دارد. بازه‌ی قیمتی این برند در دی‌ماه سال ۱۴۰۱ از ۱۲ میلیون تا ۲۰ میلیون می‌باشد.

محصولات پر فروش برند جی پلاس

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K8220T ظرفیت ۸ کیلوگرم

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K613 ظرفیت ۶ کیلوگرم

کارشناسان شرکت گلدیران گارانتی ۱۸ ماهه برای این محصول در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

بهترین-ماشین-لباسشویی-های-ایرانی-جی-پلاس

حرف آخر

با توجه به اینکه اغلب خانم‌ها و آقایان شاغل هستند و به دلیل نداشتن زمان زیادی برای شستشو لباس ها، نیازمند این محصول هستند. صرفه جویی درزمان از نکات قابل‌توجه آن‌ها است؛ انتخاب بهترین ماشین لباسشویی ایرانی از سخت‌ترین بخش‌های خرید لوازم خانگی می‌باشد. پس زمانی که قصد خرید دارید حتماً به گارانتی، ظرفیت، ویژگی، نظر مصرف کنندگان و از همه مهم‌تر بودجه‌ی خود توجه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *