مقالات

چگونه فیلم های نماوا را در تلویزیون ببینیم؟

چگونه نماوا را در تلویزیون ببینیم

نماوا شبکه‌ی پرطرفداری است که کاربران زیادی برای تماشای فیلم ها، سریال های ایرانی و خارجی از آن استفاده می‌کنند. هریک از افراد خانواده می‌توانند با استفاده از نماوا بهترین اوقات را در کنار یکدیگر بگذرانند. تلویزیون های جدید قابلیت اتصال به اینترنت دارند و شما با اتصال به اینترنت می‌توانید به سایت نماوا مراجعه کرده و به تماشای آنلاین انواع فیلم ها بپردازید. در حالی که برخی از تلویزیون ها قابلیت اتصال به اینترنت را ندارند. در این صورت سؤال پیش خواهد آمد که چگونه نماوا را در تلویزیون ببینیم . خبر خوب این است که شما علاوه بر تبلت، تلفن همراه یا لپ تاپ می‌توانید از طریق تلویزیون نیز در نماوا به تماشای فیلم بپردازید. در ادامه ما را همراهی کنید تا از تماشای فیلم ها و سریال های نماوا در تلویزیون لذت ببرید.

نصب نماوا در تلویزیون از طریق لپ تاپ

شما از طریق سایت نماوا می‌توانید به آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن نماوا دسترسی داشته باشید. برای نصب نماوا در تلویزیون با جستجوی آخرین نسخه‌ی نماوا در سایت، آن را دانلود کرده و بر روی دستگاه خود نصب کنید. برای انجام این عملیات در ابتدا باید یک فلش یا USB را به لپ تاپ یا کامپیوتر خود وصل کنید. به سایت نماوا مراجعه کرده و نسخه‌ی مناسب را دانلود کنید.

هنگامی که برنامه نماوا را پیدا و دانلود کردید، فایل دانلود شده را بر روی فلشی که به لپ تاپ وصل کردید ذخیره کنید. در مرحله‌ی بعدی فلش را به تلویزیون وصل کرده و برنامه را در تلویزیون نصب کنید. پس از اتصال تلویزیون به اینترنت می‌توانید برنامه‌ی نماوا را اجرا کنید، در این صورت به انواع مختلف فیلم ها و مستند های نماوا دسترسی خواهید داشت. اگر تلویزیون شما قدیمی است و می‌خواهید تلویزیون جدید تهیه کنید و این سؤال برایتان پیش آمده است که تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی ما در مقاله ای دیگر شما را راهنمایی کرده و تلویزیون های خارجی و ایرانی را از لحاظ کیفیت مورد بررسی قرار داده ایم.

نصب نماوا در تلویزیون از طریق لپ تاپ

تماشای نماوا در تلویزیون از طریق کابل HDMI

در پاسخ به این سؤال که چگونه نماوا را در تلویزیون ببینیم باید خدمت شما گفت که راحت ترین روش تماشای نماوا در تلویزیون از طریق کابل HDMI می‌باشد. در این روش شما یک لپ تاپ را از طریق کابل HDMI به تلویزیون وصل کنید. سپس وارد سایت نماوا شده و به صورت آنلاین به تماشای برنامه های نماوا بپردازید.

تماشای نماوا با وصل کردن گوشی به تلویزیون

در این روش شما می‌توانید تلفن همراه خود را به وسیله‌ی درگاه های ارتباطی مخصوص به تلویزیون وصل کنید. درگاه ارتباطی مخصوص از یک سمت امکان اتصال به تلفن و از سمت دیگر نیز امکان اتصال به پورت ‌USB یا HDMI تلویزیون را دارد. با اتصال تلفن همراه به تلویزیون از طریق اینترنت به سایت نماوا مراجعه کرده و می‌توانید به فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. اگر برای شما هم سؤال پیش آمده که چگونه تلویزیون را به وای فای وصل کنیم در مقاله‌ی دیگر ما روش های آن را کامل توضیح داده ایم.

تماشای نماوا با وصل کردن گوشی به تلویزیون

خرید نماوا تی وی یا اندروید باکس نماوا

روش دیگر تهیه اندروید باکس نماوا یا نماوا تی وی می‌باشد، این دستگاه هوشمند است و از طریق درگاه HDMI و USB به تلویزیون متصل می‌شود. این دستگاه را می‌توانید در فروشگاه لوازم الکترونیکی یا از خود فروشگاه نماوا تهیه کنید. لازم به ذکر است با اندروید تی وی امکان دسترسی به انواع بازی ها نیز برای شما فراهم شده است. با استفاده از این روش دیگر نیازی به لپ تاپ یا گوشی ندارید، با اتصال اندروید تی وی نماوا به تلویزیون تمامی فیلم های داخل نماوا را با بهترین کیفیت در تلویزیون خود ببینید.

نماوا-تی-وی-برای-نمایش-نماوا

تماشای نماوا از طریق سایت

در این روش بعد از اینکه تلویزیون را به اینترنت وصل کردید، از طریق مرورگر تلویزیون با وارد کردن آدرس tv.namava.ir به سایت نماوا مراجعه کنید. در صورت نداشتن حساب کاربری از طریق موبایل یا لپ تاپ وارد وبسایت نماوا شده و یک حساب کاربری درست کنید. سپس وارد حساب کاربری خود شوید. سمت راست گزینه‌ی ورود را انتخاب کنید. در صفحه‌ی باز شده گزینه‌ی ورود از طریق تلفن همراه را بزنید، سپس شماره تلفن همراه خود و رمز عبور را وارد کنید. در این صورت وارد حساب کاربری خود در سایت نماوا شده و می‌توانید برنامه های مورد علاقه‌ی خود را تماشا کنید.

دانلود فیلم از نماوا به چه صورت است؟

همان‌طور که در قسمت بالا مطالعه کردید با روش های مختلفی می‌توانید برنامه‌ی نماوا را در تلویزیون خود نصب کنید. فراموش نکنید که نسخه‌ی برنامه‌ی نماوا باید با سیستم عامل تلویزیون شما هماهنگ باشد. در این قسمت می‌رسیم به چگونگی دانلود فیلم از نماوا، در صفحه‌ی فیلم ها و سریال ها گزینه ای با عنوان دانلود وجود دارد. با کلیک کردن بر روی گزینه‌ی دانلود طبیعتاً عملیات دانلود آغاز خواهد شد، شما می‌توانید فرایند دانلود را در قسمت لیست من یا در بخش دانلود مشاهده کنید. در پایان عملیات دانلود می‌توانید با انتخاب گزینه‌ی بارگذاری در هر زمان که دوست داشتید به تماشای فیلم بپردازید.

چگونه از کد تخفیف برای تماشای برنامه های نماوا استفاده کنیم؟

سایت موپن با چندین سال سابقه در حوزه ی ارائه ی کدهای تخفیف فعالیت دارد. برای استفاده از تخفیف نماوا می‌توانید به سایت موپن مراجعه کرده یا در خبر نامه موپن عضو شوید. با داشتن کد تخفیف می‌توانید اشتراک خود را در نماوا با قیمت مناسب تری تهیه کنید. برای انجام این کار باید از سایت کد تخفیف را دریافت کرده و در هنگام خرید اشتراک در بخش مخصوص کد تخفیف آن را وارد کنید. در صورت اعمال کد تخفیف مبلغ مورد نظر از فاکتور خرید شما کسر می‌شود.

حرف آخر

شما متناسب با هر سیستم عاملی می‌توانید برنامه‌ی نماوا را دانلود کرده و بر روی دستگاه خود نصب کنید. در این مقاله به این موضوع که چگونه نماوا را در تلویزیون ببینیم ، چگونه فیلم ها را دانلود کنیم و چگونه از کد تخفیف نماوا استفاده کنیم پرداختیم. روش های مختلفی از جمله سایت، کابل HDMI و اندروید تی وی نماوا وجود دارند تا در تلویزیون فیلم ها و سریال های نماوا را تماشا کنیم.

لینک مرورگر تلویزیون- تلویزیون ایرانی بخریم یا خارجی- چگونه تلویزیون را به وای فای وصل کنیم-

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *