مقالات

لیست لوازم برقی مورد نیاز برای جهیزیه عروس

لوازم-برقی-ضروری-جهیزیه

در بیشتر مواقع تازه عروس ها برای تهیه لوازم خانگی دغدغه، فکر و خیال زیادی دارند. از مهم‌ترین کارهایی که برای خرید جهیزیه به شما بسیار کمک خواهد کرد تهیه یک لیست از تمامی وسایل مورد نیاز در منزل می‌باشد. وسایل منزل را با توجه به نیاز و بودجه خود در نظر بگیرید. لوازم برقی نیز جزو لوازم ضروری برای هر منزل است. با خواندن این مقاله می‌توانید خیلی راحت‌تر فهرستی از لوازم برقی ضروری جهیزیه مورد نیاز خود را تهیه کنید.

لوازم ضروری و غیر ضروری برقی برقی جهیزیه

در لیست مورد نیاز جهیزیه لوازم نگهداری مواد غذایی، شست و شو، وسایل مخصوص پذیرایی و اتاق خواب وجود دارند. انواع مختلفی از لوازم برقی برای آشپزخانه،‌ نظافت، لوازم برقی صوتی و تصویری وجود دارد که هریک را بر اساس اندازه و سایز آن‌ها دسته بندی کرده‌ایم. وسایل ضروری در لیست لوازم برقی ضروری جهیزیه نسبت به سایر اقلام از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. لوازم غیر ضروری در لیست جهیزیه عروس اولویت کمتری دارند. آگاهی از ضرورت داشتن یا نداشتن لوازم برای تهیه لیست کمک شایانی به مدیریت بودجه شما می‌کند.

لیست لوازم برقی ضروری جهیزیه عروس

لوازم برقی آشپزخانه از بزرگ تا کوچک

لوازم برقی آشپزخانه بزرگ

یخچال و فریزر

اجاق گاز

ماشین ظرفشویی

ماشین لباسشویی

لوازم برقی آشپزخانه متوسط

ساندویچ ساز

سبزی خردکن

سرخ کن

بخار پز و پلو پز

ماکروفر

لوازم برقی آشپزخانه کوچک

مخلوط کن

تخم مرغ پز

چای ساز و کتری برقی

همزن برقی

قهوه ساز

چرخ گوشت

آبمیوه گیری

لیست لوازم برقی ضروری جهیزیه

لوازم برقی ضروری جهیزیه برای پذیرایی

لوازم برقی ضروری پذیرایی بزرگ

تلویزیون

کولر یا اسپیلت

لوازم برقی ضروری پذیرایی متوسط

جارو شارژی

سینما خانگی

لوازم برقی ضروری پذیرایی کوچک

دی وی دی

ترازو وزن سنج

لوازم برقی ضروری جهیزیه برای پذیرایی

لیست لوازم برقی ضروری جهیزیه عروس برای اتاق خواب

لوازم برقی ضروری اتاق خواب بزرگ

جارو برقی

متوسط

چرخ خیاطی

دستگاه بخور

لوازم برقی ضروری اتاق خواب کوچک

اتو

سشوار

اتو مو

بررسی لیست لوازم برقی ضروری جهیزیه

طبق نظر کاربران با این گرانی محصولات باید واجبات خریداری شوند، لیست به شما کمک می‌کند تا وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید. دقت داشته باشید در این قسمت لوازم ضروری را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

یخچال و فریزر

یکی از مهم‌ترین وسایل برای نگهداری مواد غذایی در آشپزخانه یخچال و فریزر می‌باشد. به طوری که این دستگاه را از لیست لوازم برقی ضروری جهیزیه عروس نمی‌توان حذف کرد. توصیه می‌کنیم قبل از خرید راهنمای خرید یخچال فریزر را مطالعه کنید تا انتخاب هوشمندانه‌تری داشته باشید. یخچال فریزرها در انواع مختلفی مانند دو قلو، ساید بای ساید، بالا و پایین در بازار وجود دارند بنابراین انتخاب دستگاه بستگی به بودجه و فضای آشپزخانه شما دارد.

یخچال و فریزر

اجاق گاز

محصول ضروری دیگر اجاق گاز است، البته اجاق گازهای مجهزتر به صورت برقی ساخته شده اند. اجاق گاز در انواع مختلف توکار، با فر یا رومیزی موجود هستند. توصیه می کنیم شما بر اساس سلیقه خود و میزان فضای آشپزخانه محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید.

ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی یکی از پر کاربرد ترین لوازم برای شستشوی ظروف می‌باشد، ظروف را با سرعت بالاتر و در زمان کمتری شسته شده تحویل مصرف کننده می‌دهد. با توجه به تعداد افراد خانواده ظرفشویی مورد نیاز خود را انتخاب کنید. اگر خانواده‌ی پر جمعیتی بوده و اهل مهمانی هستید، از مدل‌هایی با ظرفیت بیشتر تهیه کنید.

همچنین در مطالب دیگر ما می‌توانید با بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی آشنا شوید.

چای ساز

از آن جایی که چای یک نوشیدنی پر طرفدار در بین خانواده‌های ایرانی است چای ساز هم وسیله‌ی مورد پسند ایرانی ها می‌باشد. خانواده‌هایی که مصرف چایی بالایی دارند حتماً از این محصول خریداری کنند.

ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی جزو لوازمی است که به صورت روزانه مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد، لباسشویی‌های امروزه دارای برنامه‌های شستشوی متنوعی هستند که توسط شرکت‌های سازنده بر اساس نیاز کاربران طراحی شده اند. برای خرید این دستگاه می‌توانید از راهنمای خرید ماشین لباسشویی کمک بگیرید.

ماشین-لباسشویی

سرخ کن

سرخ کن ها در انواع مختلف الکتریکی، گازی و ایرفایر در بازار وجود دارند تا شما بنا بر نیاز و سلیقه‌ی خود هریک از آن ها را خریداری کنید.

مایکروویو

مایکروویو در آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد و پخت مواد غذایی را سریع‌تر به انجام می‎‌رساند، شما بسته به نیاز خود می‌توانید آن را تهیه کنید. ما برندهای ایرانی مایکروویو پاناسونیک و جی پلاس را به شما معرفی می‌کنیم.

ساندویچ ساز

برای مواقعی که وقت برای درست کردن غذا ندارید می‌توانید از ساندویچ ساز استفاده کنید، انواع مختلف ساندویچ را تهیه کرده و لذت ببرید. برندهای معروف ساندویچ ساز برندهای بلک اند دکر، کنوود، پارس خزر و دسینی هستند.

تلویزیون

تلویزیون قلب هر خانه و وسیله‌ی سرگرم کننده برای هر خانواده می‌باشد. برخی افراد از تلویزیون برای تماشای اخبار و برنامه‌های آموزشی نیز استفاده می‌کنند. زمانی که قصد خرید تلویزیون داشتید حتماً مقاله‌ی تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی را مطالعه کنید. قبل از خرید با توجه به متراژ خانه اندازه‌ی مناسب تلویزیون را انتخاب کنید.

تلویزیون

کولر گازی یا اسپلیت

 کولرگازی یا اسپیلت در فصول گرم و سرد کاربرد دارند. در ساخت اسپیلت‌های امروزی از فناوری‌های جدید استفاده شده است. از برندهای اسپیلت می‌توان به برندهای هایسنس، جی پلاس، ایران رادیاتور، تراست و گرین اشاره کرد. بهتر است برای خرید کولر یا اسپیلت به ویژگی کم مصرف بودن آن توجه کنید.

جارو برقی

این دستگاه یکی از مهم‌ترین اقلام لوازم برقی می‌باشد. شما با توجه به نیاز و بودجه‌ی خود می‌توانید انواع مختلف آن کیسه‌ای، ایستاده و هوشمند را تهیه کنید. هرکدام از انواع مختلف جارو برقی شکل ظاهری متفاوتی دارند.

جارو شارژی

جارو شارژی وسیله‌ی کمکی برای نظافت خانه است که کاربردهای خاص خود را دارد. در مواقعی که شما کامل با جارو برقی خانه را تمیز و مرتب کردید، ممکن است به صورت ناگهانی برخی از قسمت‌های خانه کثیف شود. می توانید با استفاده از جارو شارژی به دلیل حمل آسان خیلی سریع کثیفی را بر طرف کنید. ما به شما خرید جارو شارژی جی پلاس را توصیه می‌کنیم، زیرا این محصول بسیار پرکاربرد بوده و با جدیدترین تکنولوژی به بازار عرضه شده است.

جارو-شارژی

حرف آخر

در این مطلب سعی کردیم تا پر کاربردترین لیست از لوازم برقی ضروری جهیزیه را برای شما فراهم کنیم. شما یاد گرفتید تا لیست خود را بهتر اولویت بندی کنید، این امکان را دارید تا راحت بدون گشتن در مراکز خرید لیست خود را داشته باشید، در این صورت شما با آگاهی بیشتر نسبت به خرید لوازم برقی اقدام می‌کنید.

لینک راهنمای خرید یخچال و فریزر- بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی- تشخیص تلویزیون اصل از تقلبی- 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *