مقالات

طریقه تماشای یوتیوب در تلویزیون

چگونه-یوتیوب-را-در-تلویزیون-ببینیم

امروزه یوتیوب افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است. معمولاً کاربران از یوتیوب برای آموزش و تماشای برنامه‌های تلویزیونی خارجی که در سایت‌های داخلی فیلتر است استفاده می‌کنند. یوتیوب برنامه‌ی محبوب و پر طرفداری است که به صورت روزانه مورد استفاده افراد مختلف قرار می‌گیرد. یوتیوب دنیایی پر از اطلاعات و کلیپ‌های آموزشی می‌باشد. تفاوت یوتیوب با دیگر سایت‌ها در این است که یوتیوب سایت مرجع همه‌ی سایت‌هایی است که در این زمینه فعالیت دارند. قطعاً خواسته‌ی هر کاربری تماشای ویدیوهای یوتیوب داخل صفحه نمایش بزرگ‌تر یعنی تلویزیون است. اگر شما هم دوست دارید یوتیوب را در تلویزیون خو تماشا کنید، ما در این مطلب توضیح خواهیم داد که چگونه یوتیوب را در تلویزیون ببینیم.

تماشای یوتیوب در تلویزیون هوشمند

همان‌طور که می‌دانید یوتیوب منبع خیلی عظیمی از سایت‌های استریمینگ ویدیو می‌باشد. بسیاری از کاربران علاقه مند به تماشای یوتیوب در صفحه نمایش بزرگ‌تر هستند تا با کیفیت بالا و اندازه بزرگ‌تری فایل‌های تصویری را مشاهده کنند. زمانی که یاد بگیریم چگونه یوتیوب را به تلویزیون وصل کنیم می‌توانیم در تلویزیون به تماشای آنلاین فلیم‌های متنوع و آپلود آن‌ها بپردازیم. بنابراین این امکان برای شما، دوستانتان و تمامی اعضای خانواده فراهم خواهد شد تا از تماشای ویدیوها بدون محدودیت لذت ببرید. توجه داشته باشید که روش‌های مختلفی برای تماشای یوتیوب بر روی تلویزیون وجود دارد.

 با اتصال تلویزیون به لپ تاپ، استفاده از مانیتور یا از طریق میرورینگ کردن صفحه نمایش گوشی بر روی تلویزیون تماشای یوتیوب امکان پذیر است. بسیاری از کاربران یک روش فوق العاده برای تماشای یوتیوب در تلویزیون پیشنهاد کرده‌اند. شما می‌توانید با فعال کردن این برنامه به تماشای یوتیوب در تلویزیون هوشمند خود یا کنسول بازی بپردازید. در صورت نیاز به آشنایی بیشتر با تلویزیون‌های هوشمند مقاله تلویزیون هوشمند چیست را مطالعه کنید. در ادامه به مراحلی که باید برای فعال سازی یوتیوب طی شود می‌پردازیم.

تماشای یوتیوب در تلویزیون هوشمند

چگونه یوتیوب را به تلویزیون وصل کنیم؟

برای فعال‌سازی یوتیوب و دسترسی به فایل‌های تصویری، اولین شرط اتصال تلویزیون یا کنسول بازی به اینترنت می‌باشد. تلویزیون یا کنسول بازی که می‌خواهید از آن برای تماشای یوتیوب استفاده کنید مطمئن شوید که به اینترنت متصل باشد. در این قسمت می‌توانید از مقاله چگونه تلویزیون را به وای فای وصل کنیم کمک بگیرید. در مرحله بعد تلویزیون یا کنسول خود را روشن کنید، معمولاً در بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند یوتیوب در منوی اصلی میان لیست برنامه‌های نصب شده وجود دارد، آن را پیدا کنید و اجرا کنید. سپس گزینه Sign in را انتخاب کنید. اگر برای اولین بار است که وارد این برنامه می‌شوید برای عضویت در سایت کدی بر روی صفحه نمایش تلویزیون ظاهر می‌شود. روند فعال‌سازی مقداری زمان‌بر است، با کمی صبر برنامه به طور کامل برای شما فعال سازی می‌شود.

شما باید صفحه فعال‌سازی یوتیوب را در رایانه شخصی خود به اجرا در بیاورید. در مرحله بعد نیاز است وارد حساب گوگل خود شوید، می‌توانید از دستورالعمل‌هایی که ب روی صفحه نمایش داده می‌شوند کمک بگیرید. اگر شما چندین حساب گوگل دارید پیشنهاد می‌کنیم از حساب کاربری که برای تماشای فیلم‌ها در رایانه و گوشی استفاده می‌کنید بهره ببرید. در قدم بعدی بعد از فعال‌سازی یوتیوب باید کد فعال‌سازی را وارد کنید. سپس بر روی گزینه Allow access بزنید. تلویزیون با اطلاعات حساب کاربری همگام سازی کرده و در صورت اتصال یک صفحه به معنی تأیید به شما نشان می‎دهد. در آخر می‌توانید به تماشای فیلم‌های یوتیوب در تلویزیون خود بپردازید.

چگونه یوتیوب را به تلویزیون وصل کنیم

تماشای یوتیوب با استفاده از کابل HDMI

شما می‌توانید از طریق کابل HDMI لپ تاپ را به تلویزیون وصل کنید، سایت یوتیوب را در لپ تاپ باز کنید و ویدیوی مورد علاقه را اجرا کنید، به این صورت می‌توانید به تماشای یوتیوب در تلویزیون هوشمند بپردازید.

تماشای-یوتیوب-با-استفاده-از-کابل-HDMI

چگونه یوتیوب را در تلویزیون ببینیم؟

در ابتدا ویدیویی که می‌خواهید از داخل یوتیوب بر روی تلویزیون تماشا کنید را انتخاب کنید. بعد از انتخاب ویدیوی مورد نظر یک نوار کنترل‌گر پخش کننده ویدیو در صفحه تلویزیون نمایان می‌شود. بر روی این نوار کنترل‌گر گزینه‌های خانه Home، پخش Play، باز پخش Rewind، پرش به جلو Fast Forward و دکمه‌های کپشن Captions buttons وجود دارد. برای تماشای ویدیو لازم است تا بر روی گزینه پخش یا Play بزنید. همچنین گزینه‌ای به نام عملیات‌ بیشتر More actions وجود دارد تا شما به تعداد گزینه‌های بیشتر دسترسی داشته باشید. با انتخاب این گزینه‌ها شما می‌توانید به امتیازدهی، پرچم‌دار کردن، ثبت نظر و پسند کردن در رابطه با ویدیو مورد نظر بپردازید. به این نکته توجه کنید برای تماشای یوتیوب در تلویزیون باید از فیلتر شکن استفاده کنید.

حرف آخر

در این مطلب توضیح دادیم که چگونه یوتیوب را در تلویزیون ببینیم. یوتیوب برنامه‌ی پرطرفداری است که امروزه همه از طریق این برنامه به تماشای کلیپ‌های آموزشی، فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقه خود می‌پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *