مقالات, مقایسه

مقایسه ماشین لباسشویی اسنوا و جی پلاس

مقایسه-ماشین-لباسشویی-اسنوا-با-جی-پلاس

برند اسنوا و جی پلاس جزو برندهای داخلی محبوب و باکیفیت محسوب می‌شوند که موردتوجه مصرف کنندگان نیز هستند، به دلیل تغییرات زیاد قیمت، کم‌ارزش شدن پول داخلی در این شرایط استفاده از برندهای وارداتی خارجی مقرون به‌صرفه نیست. به همین منظور شرکت‌های سازنده دو برند اسنوا و جی پلاس با ارتقای کیفیت سعی در رقابت با برندهای مطرح خارجی مانند سامسونگ و ال‌جی دارند. به همین منظور برای انتخاب بهتر خریداران به شما توصیه می‌کنیم با ما همراه باشید تا در ادامه به مقایسه ماشین لباسشویی اسنوا با جی پلاس بپردازیم.

مقایسه موتور لباسشویی اسنوا و جی پلاس

در ابتدا برای مقایسه ماشین لباسشویی اسنوا با جی پلاس موتور این دو لباسشویی را ازنظر کیفیت بررسی می‌کنیم. در مدل‌های مختلف هر دو برند لباسشویی موتور‌های دایرکت درایو و تسمه‌ای به کار رفته است، بهتر است بدانید با حذف تسمه در موتورهای دایرکت درایو قدرت موتور به صورت کاملاً مستقیم بدون هیچ واسطه‌ای به دیگ منتقل می‌شود. موتورهای دایرکت درایو دارای راندمان بالا و عملکرد خوبی هستند و کم‌مصرف می‌باشند اما از قیمت بالاتر و صدای کمتر برخوردارند و درصورت خراب شدن هزینه بیشتری باید صرف آن کنید. در مقابل موتورهای تسمه‌ای نسبت به موتورهای دایرکت درایو صدای بیشتری دارند و از راندمان کمتری برخوردارند اما مقرون به‌صرفه‌تر هستند و تعمیر آن‌ها هزینه کمتری دارد.

مقایسه کیفیت بدنه لباسشویی اسنوا و جی پلاس

در مقایسه ماشین لباسشویی اسنوا  و جی پلاس ازنظر بدنه بهتر است بدانید بدنه لباسشویی‌های جی پلاس در برابر خوردگی مقاوم هستند. بدنه لباسشویی اسنوا از ورق فولاد ضدزنگ ساخته شده و از کیفیت خوبی برخوردار است.

مقایسه برنامه‌های شستشو لباسشویی جی پلاس و اسنوا

با طراحی برنامه‌های متنوع در لباسشویی‌ها پاسخگوی خوبی برای نیاز مصرف کنندگان هستند. در مقایسه ماشین لباسشویی اسنوا با جی پلاس ازنظر امکانات، در این قسمت به برنامه‌های شستشو و قابلیت‌های آن‌ها می‌پردازیم. با استفاده از برنامه‌ها این امکان فراهم شده است تا به شستشوی انواع مختلف لباس‌ها مانند لباس تیره ، لباس ابریشمی، لباس کودک و لباس‌های ورزشی بپردازید.

در صورت تمایل می‌توانید مقایسه ماشین لباسشویی جی پلاس با پاکشوما را نیز مظالعه کنید.

 امکانات و برنامه‌ها شستشوی اسنوا

  • شستشوی لباس پشمی
  • برنامه شستشوی لباس ابریشمی
  • شستشوی اقتصادی
  • شستشوی مخلوط
  • برنامه تخلیه و خشک کن
  • شستشوی لباس‌های نخی و پنبه‌ای
  • برنامه شستشوی سریع
    شستشو مخصوص لباس کودک
  • دارای فناوری حباب ساز
  • فناوری جت واش
  • برخورداری از قابلیت ضد حساسیت
  • باکتری زدایی

مقاله پیشنهادی: کیفیت محصولات اسنوا

برنامه‌های شستشو و امکانات لباسشویی جی پلاس

  • برنامه شستشو مخصوص لباس‌های از جنس پر
  • برنامه شستشوی سریع
  • حالت شستشو در شب
  • شستشوی بهداشتی
  • شستشوی ملایم
  • برنامه لکه بر لباس‌ها
  •  ضد چروک
  • برنامه تخلیه
  •  آبکشی
  • خشک کن
  • قابلیت بخار شو

از فناوری و برنامه‌های مشترک در این دو برند لباسشویی به قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو، به تأخیر انداختن زمان شستشو، ضد چروک، قابلیت از بین بردن لکه‌ها، حالت شستشوی دستی و اقتصادی می‌توان اشاره کرد. 

مقایسه ظرفیت ماشین لباسشویی جی پلاس و اسنوا

برند جی پلاس لباسشویی‌هایی با ظرفیت‌های ۷، ۸، ۹ و ۱۰.۵ کیلوگرم روانه بازار کرده‌اند، در مقابل برند اسنوا علاوه بر لباسشویی‌هایی با ظرفیت‌های ۷ و ۸ کیلوگرمی، لباسشویی‌های ۵ و ۶ کیلوگرمی تولید و به بازار عرضه کرده است، این میزان از ظرفیت لباسشویی برای خانواده‌های کم جمعیت و کسانی که تنها زندگی می‌کنند و به حجم کمی از لباس‌ها می‌پردازند مناسب است.

مقایسه ماشین لباسشویی اسنوا با جی پلاس ازنظر موجود بودن کالا و قطعات

برندهای جی پلاس و اسنوا جزو بهترین ماشین لباسشویی ایرانی به حساب می‌آیند. به دلیل آن که تولید داخلی هستند قطعات آن به راحتی پیدا می‌شود، در صورت ایجاد هرگونه مشکل و ایرادی در لباسشویی تعمیر آن امکان پذیر است، در داخل هر دو برند از دیگ الماسه استفاده شده است تا هنگام شستشوی لباس‌های ظریف و حساس از پارگی آن‌ها جلوگیری کند.

رد صورت تمایل مقایسه ماشین لباسشویی دوو با اسنوا را نیز میتوانید مظالعه کنید.

مقایسه قیمت ماشین لباسشویی اسنوا و جی پلاس

قیمت‌ها همه روزه در حال تغییر هستند، طبق آمار روز قیمت ماشین لباسشویی جی پلاس از حداکثر ۲۲ میلیون به پایین و قیمت ماشین لباسشویی اسنوا حداکثر ۱۹ میلیون تومان می‌باشد. به طور کلی برندهای ایرانی نسبت به برندهای خارجی مقرون به‌صرفه تر هستند.

مقایسه خدمت پس از فروش لباسشویی اسنوا و جی پلاس

یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی شرکت گلدیران با سال‌ها تجربه در زمینه ارائه خدمات پس از فروش می‎باشد، گارانتی لباسشویی‌های جی پلاس توسط گلدیران ارائه می‌شود که در هفت روز هفته به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی کاربران هستند و در صورتی که شما اقدام به خرید ماشین لباسشویی جی پلاس کنید، دستگاه را به صورت رایگان برای شما نصب می‌کنند. گارانتی برند اسنوا توسط شرکت انتخاب سرویس انجام می‌شود و این شرکت هم در زمینه پاسخگویی به مصرف کنندگان عملکرد خوبی دارند.

مقایسه لباسشویی اسنوا و جی پلاس ازنظر کاربران

برای خرید ماشین لباسشویی به شما توصیه می‌کنیم نظرات کسانی را که از برندهای اسنوا و جی پلاس استفاده کرده‌اند و در این زمینه تجربه دارند مورد بررسی قرار داده و از آن‌ها استفاده کنید با کمک نظرات کاربران شما می‌توانید به مقایسه ماشین لباسشویی اسنوا با جی پلاس بپردازید. طبق بررسی نظرات راجب لباسشویی‌های جی پلاس و اسنوا تقریباً تمام مصرف کنندگان در مورد طراحی شیک و زیبای ماشین لباسشوی‌های ایرانی توافق نظر دارند و ازنظر قیمت لباسشویی‌های ایرانی را مقرون به‌صرفه و قابل رقابت با برندهای خارجی می‌دانند. درباره لباسشویی اسنوا کاربران از سرعت عملکرد، خدمات پس از فروش، صدا و لرزش کم آن راضی بوده‌اند، کاربران درمورد لباسشویی جی پلاس کیفیت خوب، پشتیبانی و گارانتی مناسب همچنین از تعداد زیاد برنامه‌ها، مقاومت بدنه رضایت کامل داشته‌اند.

پر فروش ترین مدل‌های لباسشویی اسنوا

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM 84508 ظرفیت ۸ کیلوگرم

سرعت چرخش موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه

شستشوی سریع

شستشوی اقتصادی

شستشو مخصوص لباس کودک

دارای فناوری حباب ساز

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-84608 ظرفیت ۸ کیلوگرم

سرعت چرخش موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه

شستشوی سریع

شستشو مخصوص لباس کودک

شستشوی اقتصادی

پر فروش ترین مدل‌های لباسشویی جی پلاس

ماشین لباسشویی ۸ کیلویی جی پلاس مدل GWM-L870W

سرعت چرخش موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه

قابلیت بخارشو

قابلیت افزودن لباس حین شستشو

دارای قابلیت از بین بردن لکه‌ها

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K723W ظرفیت ۷.۵ کیلوگرم

سرعت چرخش ۱۲۰۰ دور در دقیقه

قابلیت اضافه کردن لباس هنگام شستشو

سیستم عیب یاب خودکار

شستشوی سریع

حرف آخر

برندهای جی پلاس و اسنوا از برندهای خوب و باکیفیت ایرانی هستند و لباسشویی های این دو برند تا حد بسیار بالایی برای مصرف کنندگان پرکاربرد می‌باشند. هرکدام از این برندها از قابلیت‌ها و امکانات مختفی برخوردار هستند که ما در این قسمت به مقایسه ماشین لباسشویی اسنوا با جی پلاس از لحاظ قیمت، کیفیت و گارانتی آن‌ها پرداختیم. در این مقایسه شما با توجه به نیاز خود می‌توانید لباسشویی مورد نظر خود را بهتر و هوشنمدانه‌تر انتخاب ‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *